03/10/2022

Mijn naam is Martin Loeve. Samen met mijn vrouw Laura woon ik in een oude boerderij in Noordwelle op Schouwen-Duiveland. Ik ben de trotse vader van een dochter en opa van twee kleinkinderen, een meisje van 8 en een jongen van 4. Ruim 17 jaar ben ik lid van Lionsclub Schouwen-Duiveland. In het dagelijkse leven begeleid ik als zelfstandig ondernemer mensen en organisaties in verandering. In mijn vrije tijd ben ik vooral te vinden als trail runner in de domeinen op de kop van Schouwen. Als Lion ben ik zeer geïnteresseerd wat anderen drijft en hoe ik van betekenis kan zijn in hun persoonlijke en sociaal maatschappelijke welzijn. En tenslotte, ben ik  bijzonder trots dat ik in dit Lionsjaar 2022-2023 Districtsgouverneur van ons mooie District 110CW mag zijn en vanuit die rol ook onderdeel mag uitmaken van de landelijke Gouverneursraad.