11/01/2024

Met 30 Lionsclubs vertegenwoordigd en ruim 70 Lions-deelnemers was de Districtsconventie druk bezocht.

“Wat een inspirerende en boeiende avond is het geworden!

Ik ben enkele jaren lid van de Lionsclub Voorne Putten en wilde graag meer weten over de Lions Organisatie.

Vooraf kon ik me geen beeld kunnen vormen van een Districtsvergadering (klinkt natuurlijk best formeel), maar de goed georganiseerde avond bood een mooie inkijk in de mogelijkheden voor Lions (Clubs) om nog beter de lijfspreuk "We Serve!" te kunnen ontplooien...

De presentaties over Lions Club International Foundation en Reputatiemanagement, gehouden door bevlogen sprekers maakten zeker indruk en gemotiveerd huiswaarts kerend dacht ik maar aan een in Brielle zo bekende kreet: Hulde! Hulde!”
Edward Brans - Lionsclub Voorne Putten

Onze Districtsgouverneur Martin Loeve bedankt Wim Lukaart van Lionsclub Borsele voor zijn jarenlange inzet als Districtspenningmeester en feliciteert hem met zijn nieuwe rol in de Raad van Advies van Lions Clubs Nederland. Daar zijn we heel trots op!

Gerrit Boekee van Branche Club Hoekse Waard Strienemonde, is unaniem gekozen tot 2e Vice Districtsgouverneur en hij gaf een indrukwekkende maidenspeech met elementen voor de toekomstige Lions organisatie. 1e Vice Districtsgouverneur Hans Beljaars heeft hem officieel geïnstalleerd als zijn opvolger in 2025-2026.

PCC Bert Jansen Verplancke van Lions Club Schouwen-Duiveland gaf een mooie presentatie over, hoe kan het ook anders, LCIF. Voor lionsleden staat deze presentatie beschikbaar via deze link.

IPDG Bart van Leeuwen van Lions Club Delft Princestad mocht afsluiten met een goed verhaal over reputatie en de Lions. Ook hier geldt, voor lionsleden staat deze presentatie beschikbaar via deze link.